2012-06-06

Sveriges nationaldag

Du gamla, du fria...


Idag är det då Seriges nationaldag, men det bekommer mig inte så mycket. Jag har aldrig firat det förut, så varför börja nu?

Nä, istället så åkte vi på kalas. Mollys kompis Matilda fyller 1 år idag och hade bjudit in till party!
Det var väldigt trevligt och kidsen har faktiskt stort nöje av varandra även fast dom inte direkt leker med varandra. Det som intresserade Molly mest var deras hund Nelly!

Nu är jag hemma igen och det är full rulle! Vi förbereder middagen just nu, det blir grillat! Mums! Sen blir det tidig (förhoppningsvis) läggning för barnen och "game of thrones" för oss vuxna! 
Det är ju greys anatomy ikväll men det har jag redan kollat på eftersom jag är "premium" medlem på kanal 5. Jag säger bara det; ni som ska titta ikväll kommer gråååååta! Det gjorde iallafall jag, floder...

Huvudvärken har smygit sig på så det är nog hög tid att ta ett stort glas vatten och en kaffe. Hjälper inte det så blir det alvedon och öronproppar! 

Ting tjingeling!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar