2012-06-08

Kompishäng på Centrum

Igår hade jag stämt träff med Carro från VGmammorna i Sollentuna Centrum för fönstershopping och lunch! Va inne på Lindex "tjockisavdelning" och hittade skitmycket snygga kläder till mig som jag vill ha! Tyvärr så hade det inte trillat in några skattepengar på kontot och tur var väl det! Annars hade jag gått bananas..
Till lunch så köpte jag sallad från Ica Kvantum, dom har skitgod sallad som man får plocka själv. Rätt vanligt nu men jag tycker bättre om det än att köpa nån färdig sallad med vattnig isberg i. Kostar 119:- kilot, så rätt dyrt, men jag fick ett välfyllt plastpaket för 70:-
Vi sa adjö runt 13 tiden och Molly tog en låång sovstund. Jag passade faktiskt oxå på att sova lite. Hihi..

På kvällen mötte jag upp Eva på tåget för att åka in till stan.
Vi hoppade av i Karlberg och gick till ett tapasställe och åt gott och tog oss ett par glas vin! Mys på hög nivå! Skrattade så jag nästan kissade ner mig. Även denna kvällen tog slut för det är ju en dag i morgon också, allstå idag!  Och vi är båda, två trötta tvåbarnsmammor! =)


Fina Eva


Efter vinet =)

Idag blev det en liten promenad efter dagislämning i solen! Den blev inte så lång eftersom jag fortfarande känner av att jag har lite ont i foten sen min 9 km powerjoggpromenad för ett par veckor sen.
Väl hemma skulle jag sätta mig för att avnjuta lite kaffe och blogga medan Mollan sov i vagnen, men när jag öppnade fönstret så vaknade hon. Så mycket kaffe blev det med det!





Sms:ade Eva istället och sa att jag var uttråkad så vi möttes upp i Stinsen för kaffe. Och tänka er, skattepengarna hade kommit in på kontot så det blev riktig shopping! =)
Jag köpte 3 linnen och ett par leggings!

Jag och Molly åkte och hämtade Fellan på dagis och på eftermiddagen blev det fredagsmys för han i form av wii och pistagenötter, eftersom popcornen var slut.
Jag och Danne har ätit tacos och nu ska vi gotta oss med smågodis och GameOfThrones (GOT) =)

Hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar