2012-06-28

Onsdag - Allt eller inget!

Behövde fördriva tiden lite och bestämde mig för att åka till IKEA.
Jag och Molly tog bilen efter dagislämning och var där strax innan 10. Vi strosade runt halva varuhuset innan det var dags för lunch. Sen tog vi resten av varuhuset och ut kom vi med lite mindre pengar på kontot.


Skitsnyggt vardagsrum enligt mig! 

Platt fall! Hon ÄLSKAR att åka rutchkana!

Men jag fyndade på IKEA, enligt mig! =) En tallrikshylla som jag spanat länge på, men som kostar 400, vilket jag tycker är dyrt fanns att fynda på FYND för halva priset! Jag tog den utan att tveka! Den kommer bli superfin i Mollys rum. När vi nu sätter igång med det..
Efter lunch hade jag bestämt date med Lina. Vi skulle ses på Ålstensgatan i Bromma kl 13:00.Men jag blev sen som vanligt och parkerade inte för än vid 13:30! Danne hade hittat en delikatessbutik där som ja skulle kika i. Gatan i sig var rätt mysig, med några små butiker. Bland annat en butik som heter Ditt & Datt. Dom blandar second hand och nytt, och mest märkeskläder/skor. Jag fyndade 4 par skor till mig och en fodrad galon till Molly! Dock är ett par av skorna lite trånga.. SYND! För dom är skitsnygga. =(
Det blev lite stressigt för mig mot slutet, för jag är ju en tidsoptimist och åkte från Bromma vid 15.45, men skulle vara på dagis vid 16.. Kom 16,30 närmare. Pinsamt och skamligt! Jag ska jobba på att komma i tid!


Fynd 1

Fynd 2. Från Tiger of Sweden (trånga) =(

Fynd 3. SKITSNYGGA och bekväma!!! Från Steve Madden

Fynd 4. Från Swedish hasbeens!

Väl hemma (vid 17) så mötte jag Danne i dörren, fick lämna av kidsen smutsiga och hungriga fast jag hade lovat han att middagen skulle vara klar och Molly skulle vara nyäten. Jag skulle nämligen själv åka till Kungsträdgården för att möta upp Katarina och Caroline för middag på TGIF! Som ni förstår så var jag seeen! Vi hade bestämt date vid 18, men jag dök upp 18:20..  Vi hade i alla fall en fantastisk kväll med god mat och god dricka! Jag älskar att umgås med mina vänner. Dom ger mig så mycket energi. Vi har alltid mycket att prata om och väldigt intressanta diskussioner! Tack ALLA mina vänner för att ni finns i mitt liv. Både ni som bor nära och långt borta! I LOVE YOU! <3


Katarina och Caroline <3

The late person in person =)

Min cheeseburger!  

Mycket god men uppdrucken cappucino!

Så, dagens lärdom!
1, Boka inte in allt på samma dag!
2, Säg inte att du kommer klockan 13 om du vet att du dyker upp först kl 13:30.
3, Säg hellre att du (jag) dyker upp 13:30 men dyker upp 13:00 och inte har hjärtklappning!
4, Njut av livet, det går inte i repris!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar