2012-06-26

Morgontrött

Ju mer sömn man får desto tröttare blir jag på morgnarna! Att gå upp vid 05 är det enda rätta, för då lägger jag mig i alla fall i tid på kvällen. Eller somnar bredvid Felix vid läggning.
15,8 + grader ute och regnet öser ner..
Felix är på dagis och Molly sover. Jag dricker kaffe, ska betala räkningar och skriva en handlarlista.
Det är dagens utflykt idag. Har inte bestämt mig vilken affär jag ska handla på.
Ica är ju bra och rolig men för mycket kul att lägga i korgen och oftast för dyrt. Citygross har bäst fisk och köttavdelning men oxå ganska dyrt. Coop gillar jag inte alls, inte upplägget eller priserna. Wilys är bäst på bas och billigast, men saknar bra kött/fisk avdelning och har inga extraprylar som jag behöver idag.
Spännande att se vilken jag väljer va!?! hihi..


Morgontrött


Ungarna leker tillsammans innan dagis. Fast Felix försöker nog mest testa gränserna just nu på vad Molly tål. Att vara äldre är nog både spännande och jobbigt ibland!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar