2012-04-12

Påsklov!

Så är påskfirandet över och den gemensamma ledigheten! Danne är tillbaka på jobbet och resten av familjen har påsklov. Vi har även dåligt väder, regn och rusk, sen har Felix varit sjuk! Hosta och nästan 39 i feber. Men nu så verkar det vara över.. Skönt!

Det blev inte mycket med mina fixarplaner i helgen. Jag är optimistisk men min sambo var inte lika glad i mina ideér.. Han torr nog att det kommer sluta med att det är han som ska fixa, men denna gången var jag sjukt sugen på att göra själv! Jaja, snart så! I sommar kan han inte stoppa mig! mouhahaha...

Vi var bjudna hem till Inge och Madde på middag på påskafton! Det bjöds på grillade lammkotletter, skumpa och aburginegratäng! Fiiint var det! Jag drack 1½ glas rött, sen somnade jag för en sekund sittandes med glaset i vädret. Det slutade med att jag hällde ut vinet på den fina vita linneduken.. Vi packade ihop och åkte hem efter det. Inte för att jag var "trött", utan för att barnen var det! =) haha..

Idag tror jag vi tar en tripp förbi bibblan och lämnar alla böcker. Vi lånar nog inga nya, vi har så mycket böcker själva som vi aldrig hinner läsa. Annars så ser dagen rätt lugn ut, eller ja, lugnt blir det ju aldrig med två barn!

Här kommer lite bilder från senaste två veckorna.. Inte så snabb på att ha kameran med mig alltid!

Påskkärring!

VG-mammabruch


jäsp..

Molly and her girlfriends

MIddag med kompisar

Kärlek

Kärlek




Trevlig torsdag!

2 kommentarer: