2012-02-08

Träningsvärk

Igår efter dagishämtning åkte vi hem och käkade mellis och bytte till inomhuskläder, sen for vi till bibblan!
Dom har en supermysig kuddhörna där det är perfekt att slänga sig ner och läsa en bok eller amma!
Försökte ta lite kort men ingen verkar vilja bli fotad.
Molly är ju på upptäcksresa och vill så gärna se vad som finns nedanför, men då får jag vara där och fånga upp..


Molly och Felix

Äntligen en bild!
Lite mellis igen så han klarar sig hem..

Idag mötte jag upp min kompis Katarina på stinsen för lite umgänge och fika. 
Kände mig lite seg i kolan av för lite sömn, så jag var nog lite flummig, men hade det så trevligt!
Shoppade lite oxå..
Kalsonger till Felix, Mössa och keps till Molly och vantar till mig.
Blev ett par gore tex, som var för små! Tänk att jag inte märkte det, utan Danne sa det utan att ens sett dom på mig. 
Mycket riktigt.. vad skulle jag göra utan min fästman!?

Vi var på stinsen i 5 timmar, och det känner jag kan jag säga. 
Har superont i mina ben av allt gående hit och dit.. Träningsvärk???
Men jag älskar att gå i centrum och bara titta, lääänge!


Jag och Molly på Waynes coffee





Nytt försök med att ta kort som misslyckades..

Molly har vaknat ett par gånger ikväll igen redan, så det lär väl bli en låång natt igen. Pust...

Jag och Danne har satt upp nya förhållningsregler.
Vi (jag) är så duktiga på att införa saker vi (jag) inte kan hålla!
Jaja, nya reglerna är:
  1. All el stängs av 22,30. Då får man gå och borsta tänder, händer och knopp, sen ska vi ligga i sängen senast 23,00!
  2. Film får endast tittas på, på fredagar och lördagar.
  3. Måndagar är en TV, dator, Ipad, IphoneFRI dag!


Detta betyder att jag nu har 30 min till elavstängning..
Så. hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar