2012-02-12

Resumé

Minns knappt vad vi gjort sista dagarna..
I fredags så var Felix hemma och då bestämde vi oss för att dra till öppnis. Det brukar alla andra oxå göra som har sina barn hemma på fredagar. Men iom att det var -18 grader ute på morgonen så chansade vi på att alla skulle stanna inne och kolla på film.
Mycket riktigt! Vi var typ själva på Öppnis.
Vi hade dock bestämt date med Eva och Jossa och deras ungar =) Mycket trevligt!



Molly käkar macka för första  gången! =)


Felix visar stolt upp sitt ägg.. och sitt funnyface =)



Polarna på öppnis!



Fellan fikar på kaka

På lördagen så drog jag och Felix till Stinsen för att byta mina vantar.
Jag tittade självklart på saker till barnen, men bestämde mig för att satsa på mig för en gång skull.
Köpte (köpa köpa köpa) lite smink och faktiskt nya kläder! 
Kom billigt undan med lite rea =)

Sen tog vi en snabbis in på Citygross för inhandling av frukt och lördagsgodis.
Självklart ville F sitta på hästen och rykta den =)

På kvällen var vi och åt middag hos farfar!




Idag har jag och Danne fixat lite hemma, sen var det dags att åka och hälsa på farmor i en hennes nya lya.
Det bjöds på god persisk mat och efterrätt.
Jag är trött idag, jag och Molly somnade i bilen. La mig även att vila en stund när vi kom hem.
Ikväll är det elavstängning igen kl 22,30, men jag har bestämt mig för att ligga i sängen redan vid 22!



God natt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar