2012-01-12

Njuter av min goa son!

Vilken fantastisk vecka det har varit med Felix!
När allt flyter på utan 3-års trots och svartsjuka så har vi det bra. Åh, jag njuter!

Idag skulle vi gått hem till Annika och Nathan och fikat men Molly sov inte inatt, vilket varken jag eller Danne heller gjorde då, så vi stannade hemma.
Jag tänkte sova när Molly gjorde det, men hon ville inte sova..
Jag har tvättat och städat och sysslat med sånt där roligt istället.

Idag har Danne varit och köpt en ny bil! Det blev en skoda roomster, en billig, ekonomisk familjebil.
Vi har alltså sålt vår dyra, lyxiga, skitfina Audi A6..=(

Vi ska istället lägga pengar på resor, nöjen och upplevelser! Vilket jag tycker är bra!
Längtar redan tills första solsemestern..
Kan känna värmen på min hud redan. =)

Nu ska jag hänga tvätt och sen hoppas på att Danne kommer hem från styrelsemötet så jag kan hoppa i säng. Han får ta passet fram till 00, så jag får några timmars sömn.

Nu ringde han, han skulle iväg och tvätta bilen.. ZzZZZzzzzZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar