2012-01-13

Fredagsmys!

Jag och kidsen drog till öppnis i förmiddags. Vi missade bussen så vi missade sångstunden oxå.
Men vad gör det? Vi sjunger så mycket hemma ändå =)
Efter det gick vi upp till Coop för att äta lunch på Mcd och handla.
Felix utbrister "är det här skräpmat?" samtidigt som han håller i en nuggets.
jag - Ja!
Felix - Jag vill inte haaa skräpmat, jag vill ha Max!
Gullunge!!

När vi kom hem så hade Felix 38,5 i temp så vi gosade ner oss i soffan alla tre. Tittade på film, läste bok.
Målade lite i målarboken sen medan jag fixade middag.

Danne kom hem och vi nattade barnen, men vi alla fyra somnade inom 5 min!

Vi masade oss dock upp för att fixa pizza och dela en liten flaska rött. Mumma..
Nu har vi fettat oss i soffan med mintchoklad och tittat på en serie som heter "Game of thrones"!

God natt mina vänner! Nu blir det strax sängen för mig, ska bara surfa runt på nätet först =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar