2011-12-17

Lördag


...tur att Molly lät mig sova till 08, ännu mera tur att sambon lät mig ligga kvar till 10!
Jag var på After Work igår med kollegorna från Ica! Drack några kalla, svängde lite på mina stubbiga, och sen åkte jag hem.
Det är ju en dag i morgon oxå! Det skämtade stå-upp-komikern på AW:n om. Men det ÄR ju en dag i morgon oxå, alltså idag! =) Bäst är att ha kul ena dagen och kunna vara pigg nästa dag!

Idag hade vi i alla fall storartade planer. Det blev inte mycket mer än att Danne och Felix var och bytte ett par handskar som var för små.Men det är alltid nått..
I morgon ska Felix hänga med farfar och vi andra ska röja hemmet inför jul, och rulla köttbullar.
Jag vill baka julgodis med det fick en 3:a på priolistan av Danne. Vilket betyder att jag får göra det på måndag när han är på jobbet =)

När barnen somnat så tittade vi på "DRIVE" och käkade lite kladdkaka.

Nu blir det nog sängen, det är ju en dag i morgon oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar