2011-12-15

Det blir inte alltid som man tänkt sig..




Lussebullar omgång nr 2 är idag bakade! Det blev som vanliga bullar fast med mandelmassa och russin i mitten. Dom blev helt OK, men jag gillar nog vanliga lussebullar bättre.
Felix fick vara hemma idag med oss. Dels för att jag inte orkade gå bort med han till dagis och sen för att jag tycker det är mysigt när han är hemma!
Men, Molly fick vaccination igår och det resulterade i heldagsgråt och feber. Så det blev inte så mysigt för Felix!
Mycket film och mycket klara-sig-själv! =( 

Lastade in barnen i bilen och åkte till tandläkaren idag med. Skulle ta bort tandsten och hämta mina skenor till min tandblekningspresent som jag fick av Danne! Härligt vita tänder ska jag få. Mindre härligt var parkeringsboten på 550SEK som satt på rutan när jag kom ut!

Jaja, nu blir det lussebulle, mjölk och TV! 

2 kommentarer:

  1. Lussebullarna ser grymt goda ut i varje fall! :D Tänkte baka mig en omgång nu i helgen, får se om det blir vanliga eller något annat skoj. :)
    Och vad vintrig och fin du har gjort din blogg, måste nog jula till min med. ;) PUSS!!

    SvaraRadera
  2. jag provade också den där varianten med mandelmassa men det blev en omgång till för mig med de gamla hederliga "lussebullarna", jag gillar de också bäst :)

    God Jul till er alla!

    Kram

    SvaraRadera