2011-10-05

Rensar!

Helt underbart att rensa ur och städa undan!
Idag har jag röjt i köket och fått ihop 4 st pappkassar med saker som ska säljas på loppisen nästa vår!
Sakerna hittar nya hem, vi får nya pengar och för dom ska det bannemej resas till solen!
Sen är det extremt skönt att öppna skåpen och där står enbart det som man faktiskt behöver eller använder.
Fanns ju en del jag inte ville slänga, men sen tog förnuftet över. Jag menar, har man aldrig använt prylen och den är 3 år gammal så lär jag ju inte använda det dom närmaste åren heller.
Skulle det vara så sen att jag vill/behöver just en sån pryl, ja då får jag väl införskaffa mig det då!

Imorgon fortsätter jag i köket och sen får jag nog gå loss på nått annat skåp!

Nu Greys, snart sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar