2011-10-06

klättra på väggarna

Felix fick gå till dagis idag.
Jag och Danne kom överrens om att det nog var det bästa för han. Han har varit hemma i 10 dagar nu och klättrar på väggarna. han saknar ju självklart sina kompisar och alla spännande lekar.
Jag lämnade han strax efter 10 och ska hämta han igen vid 14, så det blir en kort dag.
Sen är han ju ledig i 3 dagar till. Men nästa vecka hoppas jag att vi kommer in i rutiner igen, jag behöver komma ut lite på dagtid med promenader och hänga med vänner! Längtar..

Molly sover i vagnen, jag nördar mig vid datorn och har läst lite MAMAtidning..
Skönt att jag ingenting! Även om jag blir lite lätt panikslagen av att inte göra nått "vettigt" så är det jävligt skönt att bara slappa! Det är jag värd! =)

Ikväll blir det korv stroganoff till middag och jag kanske ska röja klart i köket för det gjorde jag inte igår, men bara kanske..

Ha en bra dag så hörs vi!

1 kommentar: