2011-09-17

Pannkaka utan ägg?

Underbara lördag!

Solen skiner och Molly ligger ute i vagnen och sover!

Danne drog iväg på cykeltävling, Hammarby Hill XC! Mountainbiketävling där man ska cykla uppför Hammarbybacken två gånger och över lite stockar och stenar.. Vi håller tummarna att han kommer först av alla på Teracom. Det är några stycken från hans jobb som ställer upp så det vore kul om han vann över dom!

Jag, Felix och Molly skulle laga pannkakor till lunch, men vi hade bara två ägg. Tänkte att eftersom det bara var jag och Felix som skulle äta så skulle det räcka, men Felix tappade ett ägg i golvet och pannkakor på ett ägg, det blir inte många det.
Så vi klädde på oss och gav oss ner till affären, samtidigt passade det ju utmärkt att ta en visit på loppisen.
Jag fyndade 1 pepparkakshatt, 1 Po.P pyjamas, 2 tunikor, 1 kofta, 1 par hestra vantar,1 byggare bob figur, 1 polisbil och 1 båt. Allt för 115 riksdaler!


Vi tog varsin varmkorv och gick sen in på prisextra och köpte ägg och lördagsgodis!

Farfar ringde och undrade om han fick hänga med Felix i ett par timmar, han tänkte dom kunde äta lunch på McD, och det ville ju så klart Felx! Så farfar kom och plockade upp han vid affären och jag och Molly traskade hem..
Har precis ätit rester och ska nog slänga in en lite tvätt i maskinen..

I eftermiddag/kväll vet jag inte vad som händer. Funderar på att höststäda ute lite!

hej så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar