2011-09-05

Måndag!

Härligt med vardag faktiskt.
Idag ville F cykla till dagis, klart han fick, det gick ju extra snabbt att ta oss dit eftersom vi var försenade som vanligt!


Jag gick en promenad med Molly och sen hem och dricka kaffe! Så efterlängtat. Jag är inte människa utan kaffe.
Var faktiskt tvungen att sova tillsammans med Molly idag på dagen, det blev bara 35 min men jag behövde det VERKLIGEN! Har annars bestämt mig för att inte sova på dagtid då jag blir helt knäpp av det..

Sen var det dags att hämta Felix, det gick inte lika fort hem. Kan jag ju förstå!
Hemma så stekte vi fullkornspannkakor efter som vi inte hade matgrädde hemma till korvgrytan. Men det var gott så det gjorde inget. Felix är super på att knäcka ägg och hälla :)



Nu ska jag åka bort till Ica och handla = egentid

Hej då..


Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar