2011-09-01

Helt slut..

Gasch vad jag är trött!
Jag borde verkligen gå och lägga mig. Jag är så trött så jag började gråta när Danne bad mig göra en smörgås åt honom, han gjorde en till mig istället =)
Det har varit full rulle idag med.
Upp på morgonen och till dagis med Fellan, åka och handla sen hem och röjja i sovrummet, sen hämta Fellan igen vid 14.
Leka,amma,laga mat till Felix.
Sen kom farfar med Minna som han var och hämtade på Arlanda, dom hade kinamat med sig.
Efter det kom farmor med farbror Nima.
Jag bad om barnvakt för att hoppa in i duschen.
Danne kom hem halv 7, Molly tokledsen, jag trött...
Vid åtta gick alla, Danne nattade Felix och jag gick upp och ammade Molly som hade sovit i 30 min.
Nu är det sent och jag bestämde mig för att jag ville se nyheterna!

Sen måste jag gå och lägga mig..




Imorgon är en ny dag och den ska jag börja med en kanna kaffe!

1 kommentar:

  1. Men hjärtat då! Hoppas du är piggare imorgon! Saknar er!
    Puss

    SvaraRadera