2011-08-29

måndag

Idag har jag fått tid till mig själv. Känns skönt! Har kunnat ta det lugnt hemma och surfat runt på internet och druckit kaffe.
Det är sällan jag kan sitta ner och bara slösurfa nu för tiden, och jag tycker verkligen att det är avkopplande.
Tittade på TV vet jag inte när jag gjorde senast, men den tiden kommer den med. Rätt skönt att inte sätta på tv:n faktiskt, man blir liksom fast framför hela kvällen.

Nu har jag precis kommit hem från ICA Maxi, har handlat lite inför onsdag. Då fyller ju Felix 3 år och vi ska fira han här på morgonen för på eftermiddagen är det familjemiddag på dagis. Vi ska ha knytis med tema "vart man kommer ifrån" så vi ska bjuda på renskavsgryta med kantareller, potatismos och rårörda lingon, ursprung NORRLAND! =)
Jag har även hunnit med att göra en ny omgång med musli. Denna gången ändrade jag lite till i receptet.
Mums vad gott det är och hur nyttigt som helst!
Innehåller:
Havregryn
Dinkelgryn
solroskärnor
pumpakärnor
Hela linfrön
kokos
kanel
russin
och en salig blandning av torkad frukt och nötter som rostas i ugnen!

Nu blir det att tvätta bort smink och borsta tänder, sen sängen!

god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar