2011-08-28

Ryckt upp mig och back on track..

Måndag och semestern är över för den här gången..
Söndagen spenderade Danne med barnen och jag spenderade den i sovrummet. Ja, jag har inte sovit, utan jag röjde(röjer) BIG TIME! Sorterar ut allt vi har i förrådet/garderoben. Lägger i lådor och märker upp. Det jag inte vill ha längre och det som inte är använt på 2 år det åker i "loppislådan". Jag och Danne har bestämt att vi ska stå på loppis nästa vår och sälja och tjäna pengar istället för att slänga/skänka! Man är ju inte miljonär!?


Lämnade Felix på dagis och sen gick jag en rask promenad på 40 min. Kan inte kalla det powerwalk än känns det som.. Lillan sover i vagnen ute så det finns ÄNTLIGEN tid till att blogga.
På kvällarna går det bara inte. Molly vill bara vara hos mig, och det är ju rätt mysigt iof, men ibland vore det skönt om hon ville vara hos Danne. =)

Veckan som gått så har vi hittat på lite av varje.
Bibblan i måndags och en runda till DS för efterkontroll.



Tisdagen blev det spontanlunch med vattengympamammorna på Tasty´s i "Jakan", då passade Danne och Felix på att åka till "Mulle Mecks värld" och leka.


Onsdag kom Mange,Lina och Sixten hit och mös och käkade lunch. Alldeles för sällan som vi ses nu för tiden! Måste bli ändring på det. Så goa vänner ju!!


Torsdagen var vi hemma och sen åkte vi till IKEA en snabbis.

Fredagen och min födelsedag!! Jag fyllde 28! Tyvärr kan jag inte säga att jag inte känner mig en dag äldre än 23, för det gör jag. Jag är ju så otränad och har så dålig kondis, har ont i fötter,ben och rygg. Man skulle kunna säga att jag är en 65-åring i en 45 årings kropp!?? WTF! jag ska ju vara en 28 åring i en 23årings kropp. Vilken tur då att jag kommer att vara det nästa sommar. I alla fall en 28 åring i en 28 årings kropp, då är jag nöjd.
Annika,Elias och deras barn Norah och Nathan var här och firade med oss. Vi åt god middag och tårta, hade det riktigt trevligt. Väldigt härliga människor det där =)
Jag fick väldigt fina presenter, inte visste jag att jag varit sååå snäll!?
Fick fina termoskaffekoppar i porslin, och av familjen fick jag ett presentkort på hårbehandling,färg och klippning på en salong i stan, OCH tandblekning! Tjihoo! Så generöst av mina hjärtan!
Tack <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar