2011-07-05

Week-end!

Nu var Dannes 10 pappadagar slut! Men på fredag går han på semester i 3 veckor!
Helgen tillbringade vi hemma i all enkelhet. Vi tog oss dock ner på loppisen runt hörnet, och där fyndade vi allt! kläder från Po.P för 5 kr, poolöverdrag, böcker och leksaker till Felix! Jag älskar att fynda!!!

I går (måndags) åkte vi till Barkaby för att köpa gummistövlar och sydväst till Felix på Stadium. Det var 25% rabatt på ett helt köp och rea. Vi hittade gummistövlar, paraply, en bag, strandväska och foppatofflor till Fellan! Varför köper man alltid mer än det man ska ha? Sydväst hittade vi dock inte, verkar inte som om det säljs så mkt regnkläder på sommaren. Det regnar tydligen inte i Sverige på sommaren =)

Idag har Felix varit på dagis och jag och lillan begav oss till Stinsen för att inhandla diverse matvaror och en födelsedagspresent till Danne som fyller år i veckan. Men klockan blev 13 innan jag kom iväg eftersom liten vill amma hela tiden. han inte mer än in på Citygross (Stinsen) innan jag fick slå mig ner bland blöjorna och hala fram mjölken! TUTTCHOCK på Citygross! Hon somnade dock sen i vagnen och sov sig igenom hämtning av storebrossan på dagis!

Jag har börjat med en ny rutin sen jag blev tvåbarnsmamma; att dricka kaffe på kvällen. Min pappa har alltid gjort det och jag har aldrig fattat varför. Nu gör jag det! För att orka vara vaken till midnatt så krävs det lite svart java! Ikväll ska jag dock fresta mig med lite frukt!

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar