2011-07-01

I förkylningstider.....

Brossan och hans fru Carro m. familj skulle kommit upp till Stockholm idag, men eftersom Vincent och Viggo är förkylda och lillan är så liten så vi ställde in! Vilket är bra för Mollys skull, men så attans tråkigt! Toklängtar efter dom..

Idag åkte Danne och hans polare Mange ner till Gbg för att kolla in Iron Maiden! Så jag är själv med Felix och Molly för första gången. Det gick jättebra i morse och i eftermiddag hämtar farfar Felix. Dom skulle åka till stinsen och köpa en present till Felix, och känner jag farfar rätt så får säkert Felix äta på McD!

Själv så har jag bestämt mig för att sluta äta godis, fika, saft och läsk. Idag är det 5:e dagen utan och jag känner mig taggad som bara den. Gick upp 15 kilo under grav, men har redan gått ner allt och är tillbaka på min inskrivningsvikt. Nu är det "bara" 20 kilo kvar! Men jag har satsat på att vara klar med målet till Maj 2012.

Nu ska jag fortsätta sörpla kaffe och datanörda innan det är dags att gå vidare till soffan för att amma och kolla tv! hihi...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar