2011-07-08

Sommarlov!


(Tack moster för klänningen och Dannes jobbarkompis för dom fina skorna)

Igår så kom nästan hela vattengympagänget hit och lunchade. Det är andra lunchen som vi har och vi har kört lite knytis-tema. Nu har vi bokat upp oss för 5 luncher till och en "avslutande" middag på stan. Det är en fantastisk känsla att få nya vänner i vuxen ålder. Särskilt när det klickar så bra. Hoppas att vi kommer finnas i varandras liv långt in i framtiden!

Danne fyllde år igår, det firade vi med tårta och present på kvällen.

Idag så har Felix varit på dagis och jag och Molly har varit hemma. Min kompis Eva kom hit och käkade lunch och vi satt och tjöta ett bra tag. Vi har alltid så mkt att prata om =)

Sen var det dags att hämta Fellan på dagis. Idag tog jag mig en promenad (Danne hade bilen)så jag och Fellan gick hem. Det gick bra!
Idag fick han sommarlov, men tyckte att det tar vi i morgon för idag är det fredagsmys och då ska vi kolla på film och äta melon i soffan!!! =) Tänk vad lite som gör små barn lyckliga..
Danne kom hem tidigt och även han har gått på sommarlov!

Känner mig skittrött idag och vill bara gå och lägga mig och få sova hela natten, men vår lilla Molly är en nattuggla och vill mest sitta fast i bröstet från 20 på kvällen fram till hon somnar framåt 00.. Känner dock att allt är mycket enklare den här gången då jag har rutin sen innan och livet med spädbarn inte kom som en chock som det gjorde med Felix. Sen att Danne har semester och stöttar upp bra gör att det är mkt enklare. Mitt stora problem just nu är att jag somnar när hon ammar på natten, sen vaknar jag tre timmar senare och upptäcker att hon ligger jättenära mig med sin lilla näsa! hua, jag får en chock varje gång. Tror ju att hon är död.

nähe, nu ska jag ta mig ett litet kvällsmål så att jag orkar natten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar