2011-07-25

Jag trilla dit..







Morgonmys med Fellan idag, det känns som han har saknat mig trots att jag är hemma. Jag är så mycket med Molly så jag förstår honom. Vi lekte en stund med hans bilar på bilmattan innan det var dags för Molly att äta igen. När hon var mätt somnade hon om och Danne tog med henne upp och gick o la sig. Då hade jag och Felix supermys i soffan. Vi tokkramades och det var längesen han ville gosa så länge. Efter det blev det film (vanligt förekommande här hemma just nu)och jag passade på att plocka ögonbrynen och måla naglarna. Felix såg vad jag gjorde och ville oxå måla naglarna. Självklart säger jag!

Nu sitter jag i soffan med ytterligare en kopp kaffe och en sovande Molly på armen. MYS! Jag måste även bekänna färg.. försökte sluta med fika och godis för ett tag sen, det gick bra en tid sen föll jag dit. Började även om igår och tog upp min matdagbok för att försöka på nytt med att inte äta junk! Men jag föll som en fura! Har redan tryckt i mig en dammsugare, två kex och en kärleksmums! vad är det för fel på mig?
Det värsta är att jag gör det när ingen är hemma.. jag känner suget och tänker "bara en liten, och om jag äter den fort så får jag inte i mig lika många kalorier som om jag njuter av den".. Skärpning!!!

Danne & Felix drog till Lek&Bus Stockholm så F får ha det lite kul på semestern!

Over and out...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar