2011-07-24

Fynd..

Jag älskar att fynda! Så vad passar inte bättre än att ha traderas app i iphonen? Perfekt när jag ligger och ammar på nattetid. Bara ett knapptryck ifrån alla gobitar.
Idag har jag vunnit budgivningen på två plagg.

Tröja från danska Me Too för 21 kr

Klänning från MEXX för 29 kr

Jag hade planer på att gå ner till loppisen runt hörnet men idag blev det ingenting av nånting heller.
Felix och Danne hade sovmorgon till 10, och jag och Molly klev upp vid 11.
Sen var det dags för lunch och efter det gick Danne och la sig. Han känner sig sämre idag med sin förkylning. Molly hostar som bara den och vi tycker så synd om henne. Känns som hennes lungor ska gå sönder.
Felix är piggare och idag har han skött sig såå bra. Så det blev en lugn och härlig dag med hemmalek.
Men jag fick lite panik på eftermiddagen och kände att vi var tvungna att göra nått, så vi åkte till Ica Maxi och handlade lite, Danne & Molly behövde fylla på lite i medicinskåpet och Ica har ju ett eget apotek!

Nu sover Molly i vagnen och jag och Danne passar på att sitta vid datorn? Varför umgås vi inte med varandra?
Kanske är detta det bästa sättet för återhämtning, att få skriva vad man gjort under dagen. Tid till att reflektera.. då har jag iallafall kommit fram till att idag har jag inte "gjort" nått alls! Skönt.. =)

God natt och sov gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar