2011-07-15

Besök...

Det blev fika i massor när Robert, Minna och barnen var här, mums! Men nu är det faktiskt dags att jag skärper till mig och börjar tänka på vad jag stoppar i mig. Jag var ju jätteduktig i två veckor och sen börja jag tulla på reglerna och trilla dit!

Sen gjorde vi oss i ordning och åkte hem till farmor och farfar för middag. det bjöds på två olika rätter och efterrätt! Alltid lika god mat och trevligt att vara där. Jag är så otroligt glad att vi har dom. Dom ställer alltid upp och vi är alltid välkomna vart dom än är. Det märks så tydligt att dom verkligen tycker att det är kul att vara med Felix och dom har en speciell kontakt, särskilt farfar och Felix.

Mange och Lina tittade även förbi lite snabbt, tråkigt att dom ska vara borta så länge men vi får ta igen all tid när dom kommer hem igen. Dom lämnade en present till Molly, jättesöta kläder!
Molly och Felix har fått jättemycket presenter av alla möjliga.
Tack så jättemycket alla snälla för allt fint ni har gett till våra barn!

Jag och Danne gjorde en grej av att bli storebror och att man då får en present, och många av våra vänner och släktingar har tagit efter det och även gett till Felix, vilket han blivit jätteglad över. Men jag hoppas verkligen inte att någon känt sig tvingad att köpa till han. Det var mer tänkt att var från oss, men att man kanske hälsar på Felix först innan man kastar sig över Molly. Vilket funkat super! Felix är en helt underbar storebror, inte ett ända nyp eller elakhet mot henne! Han gullar och myser med henne och säger att hon är gullig mest hela tiden. Blir så lycklig när jag ser Felix, han är verkligen en fin kille!

Nu blir det sängen för mig, barnen sover redan!

God natt och sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar