2011-07-16

Älskade ungar!

Det finaste jag har! När jag tittar på mina barn så ler jag och blir helt varm inombords.
Dom är så fantastiskt underbart fina och jag ska vårda dom och ge dom all kärlek jag har och lite till.
Dom ska växa upp och veta att jag alltid finns här för dom, vad dom än gör, hur dom än blir och hur dom än är så är min kärlek till dom villkorslös.
Jag ska slösa med mina ord och tala om för dom hur mycket jag älskar dom och hur fina dom är.
Jag ska skydda dom med min kropp, krama dom och pussa dom.

Jag lovar er att jag ska uppmuntra er till att alltid försöka och våga, jag ska alltid stå bakom er och ta emot er när ni faller, man bara så pass mycket så att ni inte slår er.
Jag ska respektera er, men hjälpa er att ta dom bättre vägarna.

För mig kommer ni aldrig att misslyckas, jag ser det som att ni testat livet.
Det är livet jag vill dela med er, mitt liv, era liv, våra liv. Skratt och tårar, glädje och sorg.
Jag finns här, för alltid, för er.

4 kommentarer:

  1. Du kan ju inte skriva så fina inlägg! Blir ju helt tårögd! Sakner er! Puss

    SvaraRadera
  2. vi saknar dig med! snart kommer du hit! Puss puss

    SvaraRadera
  3. Rätt inställning Tessan - vackra ord! Dina barn kommer älska dig o vara stolta att ha dig som sin mamma.

    SvaraRadera
  4. JÄTTEfint skrivet!!!

    Jag känner precis sådär men hade aldrig kunnat hitta så fina ord...!

    SvaraRadera