2012-06-17

All in!

Hängde med Eva i Kista Centrum i fredags och vi gick all-in på shoppingen! Hittade en snygg långklänning, byxor, barnkläder (på rean) och lite toppar. Jag ska dock lämna tillbaka en hel del som jag inte känner mig 100% nöjd med. Det kommer bara bli liggandes i garderoben annars..


Min lunch blev libanesiskt, så GOTT!
Bästa shoppingbarnen! 

Varken jag eller Eva kunde aldrig hänga i centrum med våra stora söner mer än nån timme. Dom var så rastlösa och gillade inte det alls, annat är det med våra senaste! =)
På kvällen kollade vi på en dålig film, stängde av och gick och la oss!

Igår lördag gick vi all-in igen, men denna gången så var det på annat! Jag drog hem till henne vid 6 tiden och vi åt god mat och drack vin.. och mycket vin blev det! Ja, man skulle kunna säga att det blev fjotisfylla av det hela! Vi drog till Garbo vid 12 tiden och dansade disco så det stod härliga till.. "Jag dansar aldrig nykter"..




Hade kul, men det är inte värt det! Jag har äntligen kommit till insikt att dansa disco och bli full inte är min melodi. Jag uppskattar mer att gå på restaurang, äta god mat och dricka ett gott glas vin! Hellre lägger jag pengar på det, än 500 i taxi hem och 500 kr i drinkar! Så idag mår jag som en skit och önskar att gårdagens kväll var ogjord, eller i alla fall mindre uppdrucken.. haha!

Ungefär vad jag klarar av kl 13..

Nu på eftermiddagen har vi varit och firat Mange som fyller 33 idag! Det var trevligt, god mat och goda desserter!


Molly och Sixten

kalasande släkt till Mange

Så nu har ungarna somnat, jag och min andra hälft sitter och slappar i soffan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar