2012-04-27

längesen..

Åh vad jag hade det bra igår! Va inne i stan och hängde med Jeanette, som jag inte har träffat på länge!
Som jag hade saknat henne. Hon är alltid så positiv och full av liv, jag blir så inspirerad när jag träffar henne! Hon gör gott för själen!
Vi käkade middag på Folkbaren på Hornsgatan. God mat och gott vin! Sen kom en kompis till henne förbi som heter Johanna och även en vän till Johanna trillade in. Vilken kväll det blev..
Fördelen med att bo i stan och inte ha barn (som stämmer in på dom) är att man kan med så kort varsel kan hänga med polarna och spontankäka middagar på diverse restauranger! Ett helt annat liv än det jag lever.
Och med det menar jag inte att jag vill byta liv, men just nu är jag i en period i livet där jag inte har möjlighet att vara just spontan och det kan jag ju sakna.. Men desto roligare när jag väl kommer iväg!


Idag är jag lite trött eftersom det inte blev så många timmars sömn inatt! Men nu lagar jag lunch och efter det så ska vi gå ut! Felix ska ha sin springcykel och Molly ska få gunga för första gången och leka i sandlådan tänkte jag! Vi får se hur detta slutar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar