2012-04-25

Idag har jag hängt med härliga Katarina och hennes tokcharmiga lilla son Dennis! Han är bara såå söt!
På eftermiddagen kom farfar och det har helt enkelt varit en toppendag!
Jag tror träningen som Eva drog med mig på igår gjorde susen för mitt välmående! Jag hoppas att det blir en del av mitt liv! Min sambo borde ju unna mig den tiden eftersom han "fått" träna så mycket ;) sen vill han ju ha en snygg tjej under täcket..

I morgon blir det tvätta och handla. Men lite motion ska jag nog hinna med.
Fick ont i bäckenet och fogarna idag när jag bar tungt, men det ska inte hindra mig!
Dom som känner mig och vågar säga det till mig vet att jag är expert på att sätta upp hinder när det gäller träning och viktminskning. Så jag måste ju bevisa dom motsatsen :)

Nu dags att släcka dom melerade!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar