2012-03-21

Spinn off

Herrejisses! Nu kör livet i 180 och jag hinner inte med!
Mitt liv innefattar så mycket krav på mig själv som jag aldrig varken kan eller orkar leva upp till!
Det är dags att ta tillbaka makten över mitt välbefinnande!
Släpp kraven, släpp förväntningarna som JAG tror att andra har på mig!
Lättare sagt än gjort, men jag får försöka..

Har idag träffat två helt fantastiska människor som gör mig glad!

Har även varit på klädbytardag och lämnat en jädrans massa till försäljning, men köpte även en del! Det är väl därför det kallas klädbytardag?? Det gick loss på en slant, men jag (barnen) fick mycket för pengarna! :)

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan gå och sova!

Go natt! 💗


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar