2012-02-04

Kallt

Började morgonen med sovmorgon!
Kom ner vid nio, då hade Danne och Felix varit på prisextra och handlat ved för att elda i brasan!
Vi skulle ha morgonmys sa Felix, sen var det bestämt att vi skulle till sjön och grilla korv till lunch!
Tack Danne för att du ser till att vi kommer ut!
Vi träffade F:s kompis Ava och hennes mamma, dom lekte lite sen bjöd vi dom på korv =)


Felix ville ligga i pulkan på hemvägen


Det blev en kort visit ute för vi frös så himla mycket. Vi tog lite kaffe och fika hemma, men F ratade fikat och ville ligga på soffan och "tutta". Han slocknade nästan direkt. Vår sötnöt!



Eftermiddagen har flutit på. Jag har rensat bland barnkläderna. Det är en "hobby" jag har.. haha!
Sorterade en hög till Felix kusiner, en till lillasyster, en stor till försäljning, och sen resten i storleksordning till-komma-skall till Felix och Molly!

Nu har jag och Danne ätit go´middag och druckit en öl och ett glas vin. 
Vi tittar även på melodifestivalen och ikväll ska jag synda på vienettaglass.
Sen får jag köra uppehåll till nästa helg!



Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar