2012-02-22

Mammalunch!

VGmammalunch hemma hos Malin stod på menyn igår Tisdag.
Hon bor ute i Tyresö, på andra sidan stan. Som tur är fick jag åka med Katarina så jag slapp köra hela Essingeleden i rusningstrafik! Tack vännen! =)

Så jag och Mollan var där hela dagen.
Det bjöds på god kycklingrätt och semlor.
Jag blir så full av energi när jag får hänga med mina vänner! Härligt!

Farfar hämtade Felix, så vi åkte dit på kvällen för att äta middag och hämta hem Fellan.

Nu vaknade Molly från sin lilla förmiddagslur.
Idag blir det hinka kaffe och småplocka här hemma.
Ska försöka sova sen när hon sover lunch, för jag är riktigt trött.
Molly sover inte så bra på nätterna.
Så om någon är en nattuggla och gärna vill öva på att få litet barn att sova hela natten så är ni mer än välkomna att pröva. Ja, redan ikväll så skulle vi kunna ta emot er! =)

Ha en underbar onsdag! 


Felix innan dagislämning! =)




Molly, Benjamin och Filippa.

4/7 barn samlade..

Benjamin, Molly och Dennis







Tre glada tjejer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar