2012-01-19

Sjukstuga!

Här hemma är vi riktigt sjuka! Men värst är det nog för Danne. Han har haft mellan 39-40,5 i feber i tre dagar. Så just nu är det jag som håller denna skutan flytande!
Själv mår jag skit, men hade tänkt kurera mig så fort D blir frisk.
Molly lilla stackaren har svampinfektion och diaree men hon håller humöret uppe trots allt!
Felix dras med en förkylning, men han har varit på dagis ändå. Han har världens gulligaste pedagoger. Dom ringde idag och sa att han fick vara på dagis i morgon med, även fast han egentligen är ledig. Så synd om han, om han ska vara hemma. Vi orkar ju inte hitta på någonting!!


Molly i nya fleecen!

Har varit ute och kört lite med "nya" bilen idag. Jobbigt att växla ju, är ju van vid automat. Så det blev ju nått stopphopp.. haha!
Det är bara att börja tänka nu igen när jag kör bil. Med Audin var det bara att gasa, bromsa och svänga =)
Det fanns backsensor och backhjälp med bild! Nån gång i framtiden ska jag ha en lyxig bil igen!

I all min tristess så har jag klickat hem lite nya kläder till Molly från en sida som heter LuckyLittleMe



Fleece från MOLO



Sparkdräkt till sommaren från Småfolk




Leggings från More Stories och top från Vingino

Har även klickat hem lite kläder till Felix från "Vi föräldrars" hemsida. Dom hade slutrea på 70% så jag fyndade lite. Men dom sakerna har jag inte fått än. Bilder på det kommer senare!

Nu ska jag och Danne fortsätta kolla på GOT (Game Of Thrones)!

Bye bye!

2 kommentarer: