2011-11-09

Skön morgon!

Njuter av KAFFE och tittar på nyhetsmorgon.
Skönt att sitta och slöa i myspys. Idag behövde jag inte gå ut, Danne lämnade Felix.
Det är skönt med sådana mornar ibland..

Igår kväll var jag hemma hos Charlotta med VGmammorna på middag.
Det bjöds på lax och äppelkaka med "någon indisk krydda,vad vet jag"! Det var i varje fall supergott!
Molly var med mig och det gick bra att ha henne uppe längre än vad hon är van vid.


Men nu till det något stort som hänt. I lördags var jag iväg själv, utan barn! Jag var på bio med Katarina i Kista.
Åh, vad jag behövde det! Är så glad att jag tog mig iväg, och jag tror att Danne är lika glad han. Dels för min skull men oxå för att han fick ta hand om Molly helt själv. (Dock sov hon nästan hela tiden), men ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar