2011-11-10

bibblan

Läste mitt förra inlägg och tycker att det var lite svajjigt!
Kan ju ha att göra med att jag är trött efter natten. Det var ju därför jag inte kunde ha Felix hemma idag, helt enkelt för att jag inte orkade. EGO, jag vet! =)

Vi åkte iallafall till bibblan efter dagis. Jag hämtar innan mellis på torsdagar så jag hade packat ner en skinksmörgås, ett äpple och en mer att fika på i bilen.
På bibblan så spelade Felix lite mamma Mu-dataspel, vi läste lite böcker, lånade några böcker och Rorrifilmen.
Ett lyckat besök helt enkelt!
Det blev ingen handling på hemvägen utan vi gjorde pannkakor!

Danne drog iväg på styrelsemöte så jag fick lägga barnen själv ikväll, det gick superbra!

Har städat lite här hemma, men som sagt inget överdrivet. Kan inte med ryggen, sen orkar jag inte heller för den delen!

Molly började gny så Danne gick upp till henne nu, men nu skriker hon för fullt! Han plockade nog upp henne utan att hon var vaken.. det gillar hon inte! =(

Får kanske gå upp och rädda situationen?

Hej då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar