2011-10-02

Helgen..

Loppis i lördags igen..
Jag trodde det var sista helgen det var loppis, men dom kommer köra några helger till.. =)
Lucky ME!
Jag la Molly i vagnen så traskade vi ner, Felix och Danne for och köpte tulpanlökar eftersom jag bestämt att vi skulle fixa vår framsida. Vädret var ju helt underbart så det passade bra att spendera lite tid ute.
Jag fyndade som vanligt! =)
En dunväst, 3 tröjor och ett par jeans till F.
5 tröjor (3 Po.P), och ett par Po.P leggings till M.
En MOLLYbok, och ett MOLLYpussel i trä, en byggare BOB film, 1 BRIO skallra, och två småbilar.
Sen 2 brödformar till mig! Sen hittade jag en STOKKE tripptrapp stol, komplett med bygel och dynor.
Allt detta fick jag för under 400kr!







Väl hemma sen så röjde Danne i trädgården, klippte gräset och häcken. Planterade tulpanerna gjorde dom oxå. Jag passade på att plantera om mina orkideer. Får se om dom överlever.
Jag har ju inte direkt gröna fingrar..
Jag hade köpt korv och bröd på begäran av familjen så vi grillade och åt våra korvar i trädgården. MUMS så gott och såå mysigt att äta korv ute. Det blir lixom godare då =)

På kvällen blev det lite lördagsgodis och mys. Danne var ute och sprang när barnen somnat och jag kollade på Idolrepriser..

Idag har vi varit på öppet hus på brandstationen. Men det var helt GALET mycket folk!
Vi körde dit vid halv 12, men vi vände och körde till McD och åt först och hoppades på att det skulle minska med besökare. Men icke sa nicke.. fy fan alltså!
Folk är helt galna vad dom gör för sina ungar!
Folk stod och köade i över en timme för att få åka några meter med brandbilen, spruta vatten med en vattenslang och fiska fiskdamm efter godis. Olika köer till allt! Pust..

Nu säger jag God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar