2011-08-03

Plask och lek på Kvarnis

Morgonen gick superbra med två barn, Felix tittade på Bamse, Molly sov och jag prioriterade!!! Tog en snabbfrukost och sen hoppade jag direkt in i duschen, jag drack mitt kaffe EFTERÅT! "Gamla" Tessan hade gått upp, gått runt med en kopp kaffe i handen och sen hade Molly vaknat, Felix tjurat och jag hade inte hunnit med nånting.. =)
Så när Molly vaknade så ammade hon, jag klädde Felix och borstade hans tänder, slängde ner det sista i skötväskan och badpåsen och sen åkte vi till Inge och Co, vi satt i bilen innan 11.00. Det kan vara Tessan-rekord!

Hemma hos Inge blev det en kopp kaffe sen åkte vi ner till "områdets pool" Kvarnis, där badade vi, åt pannkakor och glass, solade och Molly sov gott i vagnen under parasollet! En toppendag!!!
















Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar