2011-08-09

energilös..

Nu har jag kommit in i det där dagarna-bara-går-jag-orkar-inte-göra-någonting-träsket!
Igår flöt dagen bara på, jag och Molly vankade runt hemma och fick inget gjort.. =(
Men när vi väl kom ut för att gå och hämta "Fellan" på dagis så upptäckte jag hur skönt det var ute. Då är det lätt att bestämma sig att man ska minsann ut och traska nästa dag (idag), men nu sitter jag här och lyssnar på Taylor Swift, dricker kaffe och Molly sover i babysittern bredvid.. Så nu har jag ju ingen lust att göra nått.
Men efter hon vaknat och ätit och gosat nästa gång så får jag ta mig ut. Det gäller att inte tänka så mkt, bara klä på sig och ta klivet ut!

Felix fick gå till dagis idag för han ville så gärna dit, ville inte gå hem igår. Jacob, bästisen är där nu och dom har fått nya småbilar.. lyckan är total. Vi hade planer på att träffa Felix kompis Norah men som sagt, Felix ville till dagis..

Kanske ska börja packa lite idag eftersom vi åker till Umeå på fredag. Sen måste jag leta efter min nya MAMAtidning som är spårlöst försvunnen. Måste köpa en ny annars!! Sen behöver jag åka en tripp till IKEA någon dag! jaja, allt har sin tid!

1 kommentar:

  1. När man är mamma-ledig tycker jag det är helt legalt med såna där "jag fick inget gjort" - dagar. Man ska passa på att bara njuta också, minst en sån dag i veckan ska vara inbokad.

    Kram Kram

    SvaraRadera