2012-07-14

Nice

Hemma igen efter en lugn och rofylld semester i Nice!
I Nice har vi tagit det lugnt, inte stressat någonstans. Badat, solat och ätit god mat. Tagit sovmorgon och läst tidningar. Lyssnat på musik och pratat. Fem dagar hemifrån. Två resdagar och tre dagar i ro. Jag skulle nog behövt en vecka till. Känner mig inte klar. Jag är tacksam för tiden jag fick, men jag är inte mättad.
Bilder från ledigheten =)
Framme i Nice, på bussen till lägenheten.

Sola och bada
handlat vin, mat och vykort =)

middag på stan!
Gott va det!

bussutflykt till Antibes

Hamnade fel..

..men hittade en fin strand till nästa år.

Efter ytterligare en buss, och nästan rätt.
Äntligen framme!

svettigt!

Som en blomma!

Svalkande med glass!

Vilopaus

Fick åka direkt in till stan och äta middag, hanns inte med att  svira om!

Vi sprang även på en Svensk, Gustav V! Rätt torr  kille..

Hej då Rivieran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar