2012-05-22

Packar..

Tur jag började packa i helgen! För jag har packat ur och packat om ett par gånger.. och mer lär det bli!

Kom precis hem från Stinsen där jag shoppat lite med Eva och våra knattar. Det blev 3 linnen och en bikini. Fast bikinin köpte jag på twilfit i Sollentuna Centrum igår efter jobbintervjun jag var på. Jag hade kollat in den för ett par veckor sen och igår provade jag den. Snygg bikini, mindre snygg mammakropp.. Men det ska vi råda bot på! Jag har packat ner träningskläder och löpardojjor,blir nog ett par raska promenader i alla fall!




Nu blir det till att tvätta upp det sista, städa upp i köket, förbereda pannkaksmeten och hämta Felix om 25 min. Hinner nog inte allt innan jag måste gå men får fortsätta sen. 
Danne kommer hem sent ikväll så det blir till att lägga barnen själv ikväll! Minns knappt hur man gör, det var så länge sen jag la båda. 
Sen blir det till att hoppa i säng tidigt för vi ska vara på Arlanda kl 04,45 i morgon bitti!! Hur tidigt måste jag bara inte gå upp? Hoppas verkligen ungarna sover som små änglar inatt!


Från H&M


Från Lindex

Från H&M

Fick även låna en hel kasse med sommarkläder från Eva så jag slipper hasa runt i mina utslitna fula sommarkläder som jag haft i snart 3 år.. Tack bästa Eva!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar