2012-03-05

Biljetter

Igår drog jag och Felix till Järvafältet och Bögs Gård. Vi kollade in alla djuren, sötast var kalvarana. 
Sen sprang vi långt och länge! Supermys.
Han är så avspänd och lugn när han är ensam med nån av oss, annat är det när Molly är med. Då ska det spexas, men det har sin charm oxå. 
Särskilt roligt tycker förståss Molly att det är, hon skrattar som mest då!








Idag har jag packat väskorna inför min och Mollys resa till Växjö!
Hade inte riktigt bestämt mig om jag skulle åka eftersom Molly varit så kinikig på nätterna. 
Men bestämde mig igår, så satte mig för att kolla biljetter till imorgon.
Flyg var inte att tala om då det kostade 1200 för en biljett, och tåg var ju betydligt billigare, men eftersom jag blir åksjuk efter fem minuter så vill jag inte åka tåg.
Det tar ju faktiskt 3,5 timmar.
Men idag köpte jag tågbiljett ändå. 
Vi åker i morgon runt lunch och jag har laddat med åksjuketablett och kolsyrat vatten..

NU ska jag gå och lägga mig, återkommer med mer bloggande från Växjö!

Hej så länge!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar