2012-03-01

Många löften?


Redan första Mars!
Tänk vad mycket jag skulle hunnit med!

Jag hade ju lovat mig själv (och andra) att gå ner i vikt, jag deltar ju t.o.m i en vikttävling! 
Biggest loser Rydström!!! Ja, en loser är jag vad det gäller att gå ner i vikt för det gör jag inte!
Jag tycker det är så jädrans svårt. Det är jobbigt att banta och tar energi!
Men jag är ju inte nöjd.. 
jaja, detta ämne ältar jag för mig själv, mina vänner och min sambo så jag behöver inte älta här!
Sen bestämde jag mig sist jag var hos frissan att sluta köpa kläder och leksaker till barnen, men det sprack ju BIG TIME =)
Det är mycket löften jag inte klarar av att hålla, löften till mig själv!

Tjoho Torsdag!

Idag har vi kört land och rike runt! Eller nja, Stockholm norra i alla fall =)
Vi började på VC för att kolla om jag har allergi, men läkaren kom ganska snabbt fram till att jag har överkänslig hud.. tur att det inte var "värre".
Sen drog vi till Kista galleria för att se om jag glömt min halsduk på bion, och det hade jag!
Lucky me!

Vi stannade till på röda korset kupan för att fynda, men det gjorde vi inte direkt!
Hittade en roman för 15:- och ett pussel till Molly för 10:-
Det var väl ungefär det vi hittade.


Molly på Kupan


Vi drog vidare till Täby Kyrkby och mötte Katarina och Dennis där för att kolla in en second hand som bara säljer barnprylar!
Åh, pulsen gick upp och ögonen kunde inte fästa blicken.. Jag blir helt till mig när jag kommer till ställen som säljer billiga barnprylar.
Jag fyndade en heeeeel del =)
(Bilder kommer i morgon)
Felix skötte sig jättebra även fast han var superuttråkad och fikasugen!
Vilken tur då att det låg ett fik runt hörnet där dom serverade Mer Jordgubb och chokladbollar!

Sen vill jag tipsa om en liten låda från Glossybox.se 
(som en annan bloggare tipsade mig om)
Jag fick min första låda i går och den innehöll finfina produkter till ansiktet!
Ska testa produkterna och utvärdera vad jag tycker.
Känner dock på mig att jag kommer gilla det.
 Kostar endast 139:- i månaden och funkar som en prenumeration!











Nu har vi (jag och Danne) missat elavstängningen med 13 min!..

God natt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar