2012-03-26

hippa

Idag har jag lovat mig själv något.
Men jag säger inte vad... =)

Har varit hemma idag med båda barnen då F är sjuk. Ögoninflammation och feber. Det blir hemmadag i morgon med!  Jag har alternerat mellan disken, matlagningen, skötbordet, gnället, och tröstandet! En rätt händelsrik dag men ganska tråkig sådan. Men huvudsaken är att lilleman blir frisk! Man kan inte fara runt på en massa roligt jämt..

På tal om roligt, så var jag på möhippa igår.
Jag var inte i simhallen med familjen, som jag skrev på FB. Det skrev jag mest som en skenmanöver ifall mön som vi skulle överraska skulle ana oråd!
Men vi överraskade henne i stan när hon väntade i bilen, eftersom hennes blivande man "glömt" nått på kontoret.
Vi drog iväg på smyckestillverkning, och det tycke JAG var skitkul! Hihi.. men mön uppskattade det oxå! =)
Sen blev det vidare till Helenes krog för middag! Vi åt på den som ligger i vasastan och gör inte det!!!
  Servicen sög (stack nästintill ut mitt öga med gaffeln, serverade och dukade av hela bordet från samma ställe, dvs över mitt huvud, hällde upp vin som om han nallat på flaskan själv, var allmänt oproffsig och helt totalt ointresserad av att göra ett bra jobb) och maten var bara OK. Den var definitivt inte värd priset.
  Som tur är så var vi ju i glada vänners lag och det var det som gjorde det!
Stämningen var på topp som vanligt och snacket tar aldrig slut!
Vi avslutade kvällen där, men jag hoppas på en blöt kväll i framtiden med gänget när alla kan! Mön hade inte avslöjat för oss alla att datum var spikat och det är väl lite av en hemlis än så länge så hippan var planerad med riktigt kort varsel.
Hon gifter sig nämligen redan om 1 vecka! <3


**God natt**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar