2012-02-03

What to do?

Äntligen har jag varit hos naprapaten! Det tog mig ca 2½ månad att komma till skott. Som tur var så hade jag inga snedställningar i bäckenet, utan jag var bara stel som en pinne! 
Då menar jag stel som det hårdaste träslaget du kan hitta.
 Naprapaten (Anna) masserade min rumpa och tryckte på några punkter där, det kändes som jag ville krypa ur skinnet. ont gjorde det! Sen tänjde hon min sätesmuskel.. haha! Ja, det är dags för mig att börja träna och stretcha
Men det blev bättre!

Idag är vi hemma och rastlösa!
Jag orkar ingenting, har ingen bil och det är -12 grader ute så ut vill jag inte gå.
Öppnis blev det inget med för jag orkar inte stressa på morgonen (det gör vi ju ändå mån-tor), sen stänger dom 12 och då vill ju Felix äta på momangen. Bibblan ville inte F till, och simhallen och leklandet fixar jag inte själv med två barn.
Så nu sitter vi här, jag med min dator, Felix med Ipaden och Molly sover!
Vi kanske ska åka till väsby centrum, fast det tycker ju F är skittråkigt! Gah.. vet ej vad vi ska hitta på!

Säger som F, Bajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar