2012-02-20

Helgen som var och Måndag idag..

Då var det måndag igen! 
Härligt med ny vecka och nya möjligheter.. eller? Ny vecka och nya roliga saker inplanerade iallafall.
Idag kör vi tvättdag. Molly och jag alltså. Fast nu sover hon och jag sitter här.
Vi tog oss en guppig promenad i solen idag. Hade tänkt ta en njutningsfull promenad men eftersom det var töväder igår och minus idag så var ju inte vägarna för roliga.
Vi gick hem och jag avnjöt en kaffe de lyx i solen. Sen fick Molly ett efterlängtat bad!

Idag tänkte jag ta mig lite tid att leka med barnen och hinna laga en stek!

Helgen som varit har varit bra!

I lördags hjälptes jag och Danne åt att städa hemma, sen drog jag iväg till Kista galleria för att inhandla lite småsaker på Åhlens som hade 20% på ett helt köp.
 Sen köpte jag julklappar till mina småsystrar som kom på besök i lördags eftermiddag.
Pappa och systrarna var på väg upp till Ockelbo (Kungsberget) för att åka skidor på sitt sportlov, och då passade dom på att åka förbi här och övernatta en natt.
Dom hade med sig klappar till barnen.
En tradition är att dom ger sina barnabarn en pall, och Molly fick sin.
Så här fin är den!
(bild kommer under kvällen)

Lite bilder från helgen:
Min glada unge!

min glada unge nummer två!

Leker tåg?

Morfar och Molly


F fick nya flexitracks delar!


Alltid lika härligt att dom här! Tyvärr kunde inte Kicki komma, eftersom hon var tvungen att jobba.
Hon ansluter dock till dom andra i veckan.

Idag blir vår lilla skruttfia 8 månader!
Det firar vi med sångstund och dans på bilmattan i eftermiddag.

Nu dags att förbereda middagen innan dagishämtning.

Hej så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar