2012-02-14

Alla hjärtans dag!




Molly

Felix


Min goda nyttiga frukost som jag började dagen med!
Ägg, espresso och naturell yoghurt med keso, nötter, kanel och aprikoser.
Mumma..





Felix hade önskat att baka tårta idag på alla <3 dag och så fick det bli!


koncentrationen är hög..


det slank in ett chokladhjärta och ett blåbär näst intill hela tiden =)


Vår goda tårta som jag (vi) avslutade dagen med. 
Inte så nyttig, men fruktansvärt god!





Jag hade inhandlat lite presenter till dom jag älskar mest!
Fick fina blommor och choklad av mitt största hjärta.





Felix utbrast "Du är så fiin mamma" när han gick upp för att leka med sin nya bil!

Ännu en dag till sin ända..
Nu blir det lite mys med mitt hjärta, ett glas rött och kanske att jag läser en tidning..

KRAM!

1 kommentar: