2012-01-23

Hjärnskakning?

Vaknade vid 5 i morse av ett duns följt av ett högt gråt!
Va fan hände? Fick panik, hjärtat slog i 220, skrek högt efter Danne och inser att Molly har trillat ner från sängen! 
Jag tänder lampan för att se hur hon ligger och om hon skadat sig innan jag lyfter upp henne!
Lilla skruttfia, som tur är gick det bra!
Inget märke eller bula, kan ju ha att göra med att vår säng praktiskt taget står på golvet redan!
Tog 1½ timme att få henne att somna om, och tur var väl det, då fick jag chans att "övervaka" henne!

Idag har Danne varit hemma, han är fortfarande sjuk!
Vi hoppas att han ska krya på sig och få tillbaka energin i veckan!
En sak som är "bra" är att Danne inte haft nått smaksinne på flera dagar.
Han lovade mig att när han fick tillbaka sitt smaksinne så skulle vi dela en pizza!
Och det hör inte till vanligheten här hemma, han är nämligen en stor motståndare till pizza


Men ikväll händer det!
OM han kommer iväg, Felix har vaknat nu och är otröstlig.
Det händer inte heller längre, så antagligen så håller han på att bli sjuk eller har han kommit in i drömmarnas otäcka värld!

Medan jag väntar så kollar jag på guldbaggegalan!

bye bye..

Resultatet :) mums var det ;)




1 kommentar: