2012-01-30

Äntligen friska?


Vi börjar bli friska här nu.. Trodde jag!

I morse åkte jag och Mollan till Ikea för att möta upp några av VGmammorna för frukost och shopping. 
Det var en supertrevlig dag och jag fick med mig lite praktiska saker hem. Molly sov nästan hela besöket vilket jag tyckte va lite konstigt men var ändå "glad" över att kunna strosa i lugn och ro.
På hemvägen så kinkade hon en del och somnade igen men sov rätt ytligt.
Väl hemma efter att vi hämtat Fellan på dagis så hände nått.
Hon blev rödprickig i nacken och fick röda stora kinder som svullnade upp, verkade supertrött och la huvudet mot mitt bröst.
Jag försökte få henne att äta, men det ville hon inte. Utan hon somnade "sittandes" i min famn. Hon sov 30 min sen vaknade hon och var jätteledsen. 
Hon somnade för kvällen vid 18, men vi (läs: mest Danne) har vaggat henne ett otal gånger. Först efter magmassage, bajsning, stor alvedon och amning så somnade hon förhoppningsvis gott nu vid 21,30!
Så jag får styra min breda bak till sängen tror jag för det här kommer att bli en låååååååång natt!

Lillskruttan!




Lite fruktsallad hann jag dock med mellan vaggning och amning =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar