2011-10-15

det som komma skall..

Allt bara rusar förbi mig innan jag hinner blinka..

Jag övar på att ta till vara på tiden. Att leva i nuet som jag faktiskt tvingas göra när jag har barn.
Mitt "jag" kämpar på att alltid leva i framtiden, det som ska hända, allt som jag ska göra!
Det är därför jag är så dålig på att få saker att hända. För jag tänker att det där ska jag göra då, jag ska bara göra detta först..
Det är då det känns som att jag inte får något gjort, för jag kommer aldrig till "då".
Damn Me!
Men, jag tvingade mig själv att leva i nuet i början på veckan. Jag lekte med Felix utan att tänka på tvätten, städa, mm... OCH det var riktigt roligt! Men jag måste påminna mig, jag glömmer lätt.
Jag borde sätta upp lappar över hela huset, stora lappar där jag påminner mig själv om allt jag lovat mig! =)

NU ska jag gå och hämta nått att äta för jag är hungrig, vad jag gör SEN bestämmer jag !



Ps. Molly och jag gosar, i NU:et

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar